Dyreforsikring

Bliver din hund eller kat syg og har behov for akut dyrlægehjælp, kan du få hjælp til dækning af udgifterne,
hvis du på forhånd har tegnet en sygeforsikring på dit dyr.

Som hunde- og katteejer vil man ofte komme i den situation, at ens dyr har behov for dyrlægehjælp. I nogle tilfælde kan yderligere undersøgelser

som blodprøver, røntgen, scanning, hudprøver eller evt. operation blive nødvendigt for at hjælpe dyret. Undersøgelserne kan blive omkostningsfulde

og er ofte en uforudset udgift for ejeren. Hvis man på forhånd har tegnet en sygeforsikring på sit dyr, kan forsikringsselskabet hjælpe med at dække

udgifterne på dyrlægeregningen.

Vores dyr lever længere, og ældre dyr kan få alvorlige sygdomme, der kræver behandling, for at dyret kan opretholde en god livskvalitet.

Risiko for kræftsygdomme hos dyrene stiger med alderen, og i mange tilfælde vil operation være nødvendig. Vi anbefaler at tegne en livslang

sygeforsikring på dit dyr.

For hundeejere er det i henhold til hundeloven lovpligtigt at tegne en ansvarsforsikring. Forsikringen dækker skader, som hunden forvolder på personer

og ting. Deltager hunden i træning eller lign., er udvidet hundeansvarsforsikring ofte et krav.

Undersøg hvad dit forsikringsselskab kan tilbyde dig og dit dyr, eller ring gerne til klinikken for yderligere information.

Kettevej 25
2650 Hvidovre